مرجع مقالات رسمی طراحی سایت

ساخت وبلاگ

محبوب ترین زبان های برنامه نویسی تحت وب

 

دوست داستنی ترین لهجه های نرم افزار نویسی ذیل اینترنت
طبق آمار های منتشر گردیده از  طراحی سایت در مشهد مراجع دارای اعتبار در خصوص دوستداشتنی ترین لهجه های نرم‌افزار نویسی معمولا 4 گویش مطرح گزینه محاسبه قرار می‌گیرد که در صدر Java میباشد که در جايگاه در آغاز جای دارد . در سال های اخیر گویش Python از محبوبیت بالایی برخوردار گردیده‌است و قابلیت و امکان های نیکی را هم در خویش نهادینه نموده است ، لهجه PHP هم در جايگاه سوم ولی این درجه بندی در سرزمین ها و حیث سنجی های متفاوت متعدد میباشد از جمله python در ایالات متحده مرتبه ابتدا را داراست .

اپ نویسی ذیل اینترنت


شایسته ترین گویش برای برنامه ذیل اینترنت برای بسط دهنده بسیار دارای اهمیت میباشد و می تواند آینده و کیفیت اپلیکیشن را به سمت و سوی موفقی پیروزشود .
مرتبه بندی لهجه های اپ نویسی ابدا در معنای قوت و ضعف وجود ندارد ، برای مثال پایتون به جهت آسانی که داره طرف داران متعددی هم به سمت خودش جذب کرده ، در‌صورتی‌که که لهجه Ruby هم لهجه قدرتمندی میباشد ولی در قبال عدم وضوح خاص خودشو داره ، گفته میشه گویش پایتون را تحت عنوان اولی لهجه اپ نویسی برای یادگرفتن استعمال میکنند ، در حالی که در عین آسانی کاربردهای متعددی در علم ها مهندسی ، نرم‌افزار ذیل اینترنت ، کارتون سازی و... داراست.
هماهنگ شدن با بقیه سیستم عوامل از سایر عارضه ها پیش رفت یک گویش نرم افزار نویسی میباشد ، به عنوان مثال جاوا به قابل حمل بودن معروفه یا این که پایتون به داخل ریزی کد آوازه پیدا کرده ، برای مثال در پایتون میشه قسمت های از کد های java یا این که C++ را در کنار source code های جاوا اعمال نمایید.
کتابخانه ها و ابزارهای توسعه و گسترش هم در رویش یک لهجه نرم افزار نویسی خیلی تاثیر گذاره در پایتون کتابخانه بزرگی در باب گونه های کدهای از گذشته درج شده جانور میباشد همینطور در PHP از ابزاری به اسم Composer به کار گیری میشه که به راحتی ماژول های Third party را به کار گیری فرمائید یا این که پایانی ورژن را با امرها CLI آپ تو دیت فرمایید.
جامعه اپلیکیشن نویسی در PHP بسیار پهناور میباشد و نسبت به ASP ماکروسافت میتوان نقطه قوتی در حیث گرفت . فعلا هسته لهجه های نرم‌افزار نویسی از دید همت Performance و امنیت Security در هم اکنون بسط و جامع تر شدن می باشند .
گویش های نرم افزار نویسی در کنار خویش قاب ورک های Open Source دارا هستند که بسط دهنده را خیلی امداد میکند تا معماری اپ ذیل اینترنت را ماهر خیس و انعطاف پذیر خیس میکند. در PHP کادر ورک Laravel در جمهوری اسلامی ایران دوست داران متعددی داراست همینطور برای پایتون هم Django .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 450 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 19:06

فروش قالب وردپرس

 

اکثر   طراحی سایت در مشهد  زمان ها کسانی که با ساخت سایت یا این که حتی وب لاگ رمز و فعالیت دارا‌هستند، سیستم مدیر محتوای وردپرس، قالب وردپرس و پلاگین وردپرس را میشناسند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تنظیم‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در عوض صدق آن ندارد.

این سیستم رئیس محتوا که به کارگیری از آن نیز به طور کامل مجانی میباشد یوزرها را توانا می‌سازد تا به‌راحتی و فارغ از نیاز به علم فنی، در کمتر از یک‌سری ساعت یک وبسایت آحاد عیار از نوع فردی، شرکتی یا این که فروشگاهی را برای خویش فعال سازی نمایند. آیا می دانید همین سیستم مدیر محتوای مجانی به یک بیزنس لبریز منفعت برای بسط‌دهندگان و طراحان تبدیل گردیده و ایجاد اشتغال بسیار متعددی را در دنیای اینترنت به یاور داشته میباشد؟ در صورتی به کسب داده ها بیشتر دراین باره عشق‌مند می‌باشید و می خواهید شما نیز به درآمدزایی از این حوزه بپردازید کافی میباشد با ژاکت یاروهمدم گردید.

به عبارتی‌طور که پیش‌خیس نیز اشاره کردیم وردپرس یک سیستم رئیس محتوای به طور کامل مجانی میباشد، ولی همین سیستم رئیس محتوای بدون‌پول نیز باتوجه به محبوبیت بسیار زیاد دربین یوزرها و نیاز روز افزون یوزرها به به کار گیری از تجهیزات خاص و مخصوص‌به‌شخص یا این که پیاده‌سازی وبسایت‌های فن‌ای، مستلزم سود‌مندی از بعضا سرویس ها خاص میباشد که مطمئنا در اکثری از مورد ها نیز نمی‌قدرت به‌شکل بدون پول به آنان دسترسی داشت. همین ایده ارائه خدمت‌ها، سرویس ها و تولید ها تجاری برای وردپرس کافی بود تا مارکت‌هایی همانند Market Envato و بقیه مفاد شبیه صورت بگیرند تا توسعه و گسترش‌دهندگان و طراحان در سطح جهانی بتوانند قالب‌ها و پلاگین‌های تجاری وردپرس را در مشت کاربرانی که به‌این تولیدها نیاز دارا‌هستند قرار دهند.

در‌این شیوه درآمدزایی، طراحان و توسعه و گسترش‌دهندگان محصولی را پباده سازی کرده و با قیمتی به مراتب تحت‌خیس از ارزش فروش انحصاری یک متاع به یک شخص، آن را به روستا‌ها، صدها و حتی هزاران نفر می فروشند.

درآمد ۶.۵ میلیارد تومانی فروش قالب وردپرس اورجینال
به‌تیتر نمونه یکی صدها قالب خبری ارائه گردیده برای وردپرس، قالب خبری صحیفه اسم داراست که در مارکت جهانی تم فارست (از تیم وبسایت‌های Envato) توانسته نزدیک به 23,636 فروش غالب را به ارزش هرمورد 69 دلار داشته باشد. با یک اکانت سرانگشتی 69 دلار به طور تقریب 280.000 تومان می‌گردد و ضرب عدد 23636 در‌این مبلغ، به طور تقریب هم اندازه 6.5 میلیارد تومان خواهد بود!

با مشاهده آمار و ارقام این‌چنینی به راحتی می‌اقتدار فیض گرفت که چرا طراحان و بسط‌دهندگان بیش تر از پیش به وردپرس عشق و علاقه‌مند می گردند و همین عشق و علاقه‌مندی و نحوه نوین درآمدزایی موجب شد‌ه‌است تا طراحان و گسترش‌دهندگان اهل ایران نیز به به کارگیری از این مارکت‌ها روی آورند. ولی مشکلی که در به کارگیری از مارکت‌های جهانی برای خریداران و حتی فروشندگان اهل ایران چهره می دهد، عدم بضاعت و توان در خرید به‌شکل ارزی و همینطور عدم بضاعت در تصویب محصول ها از کشور‌ایران به‌برهان وجود برخی تحریم‌ها و محدودیت‌ها میباشد. همینطور در مواقعی که یوزرها برنده شوند فرآورده خویش را به تصویب برسانند نیز در اخذ درآمد ارزی خویش و تبدیل آن به ریال با مشکلاتی مواجه خواهند شد. باتوجه بدین اشتباهات، نیازمندی داخلی به یک مارکت دارای اعتبار جهت داد و ستد قالب‌ها و پلاگین‌های تجاری وردپرس موجب شد تا ژاکِت (مارکت وردپرس قدیمی) پباده سازی و پیاده‌سازی خواهد شد.

داد و ستد قالب‌ها و پلاگین‌های تجاری اورجینال وردپرس در ژاکِت
وبسایت ژاکِت محلی برای داد و ستد آنلاین محتوای دیجیتالی مربوط به پباده سازی و توسعه و گسترش در دنیای اینترنت میباشد که در فاز نخستین به ارائه قالب وردپرس و پلاگین‌ وردپرس به طور به طور کامل فارسی و راستچین تخصیص یافته میباشد. این وب سایت در آینده محصولاتی در گروه‌های گوناگون همانند گرافیک، HTML، اسکریپت، صوت و حتی ویدیو را در خویش مکان خواهد بخشید و اکنون یوزرها می توانند تولیدات موردنظر خویش را با قیمتی بسیار مطلوب از ژاکِت خریداری نمایند. همینطور تمامی خریداران Zhaket.com از سرویس ها پشتیبانی و به‌روزرسانی بدون‌پول تولیدات نیز فایده‌مند بوده و می توانند در شکل بروز هرگونه نقص‌، با استعمال از سیستم تیکت پشتیبانی نسبت به اخذ موعظه از فروشندگان مبادرت کنند.

از سایر مواقعی که در ژاکِت به آن اعتنا گردیده‌است حمایت از طراحان و توسعه و گسترش‌دهندگان اهل ایران میباشد. تمامی طراحان و گسترش‌دهندگان اهل ایران میتوانند تولیدات تولیدی خویش را درین مارکت اهل ایران وردپرس به‌فروش برسانند و به درآمدزایی از این حوزه بپردازند.

خوشبختانه هم اکنون بیش تر از ۵۳ توسعه و گسترش‌دهنده اهل ایران با بیشتراز ۱۶۵ فرآورده به طور کامل اهل ایران و فروشی نزدیک به ۱۲۰ میلیون تومان در ژاکِت سرگرم به عمل میباشند و ژاکِت به محیطی امن و سرشار از پشت گرمی برای خریداران و فروشندگان تبدیل گردیده‌است.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 217 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 23:11

ویژگی ئهای یک برنامه نویس

 

- کدنویسی پاک و باصرفه
بارها  طراحی سایت در مشهد  راجع به این مورد کلام کردیم حقیقتا در شرایطی که میخواهید یک اپلیکیشن نویس خوب و ماهر باشید بایستی بدانید چطوری کدنویسی منزه و باصرفه اجرا دهید. این مورد هم بر می شود به عادت دیدن کدهای منزه و باصرفه، زمانی میخواهید بدونید چطور کدنویسی منزه و با صرفه اعمال می‌شود بایستی سورس کد اپلیکیشن نویس های ماهر رو ملاحظه کنید. این مسئله سبب بالا رفتن بضاعت شما در کد نویسی با صرفه و منزه می‌گردد. حتی در حالتی که نرم‌افزار نویس بزرگی شدید به نظرم بایستی کدهای بقیه پروژه های خوب چنانچه در دسترس می باشند رو ملاحظه کنید.

- مهارت های فنی مفید
در‌صورتی‌که در باب مهارت های فنی یک اپ نویس می‌خواهید اطلاعاتی داشته باشید نباید سوالهای سطی و خیلی ریز ازش بپرسید برای این قضیه می بایست سوال ها مختلف و تجربه سیرتکامل بایستی پرسید خواهد شد از جمله ازش بپرسید تجربه خویش به گویش های اپ نویسی گوناگون را شرح دهید. متاسفانه خیلی از عده ای که میخواهند با نرم افزار نویس گفتمان کننده در زمینه‌ی مفاد ریز و خیلی جزیی پرسش میپرسند و یک آنالیز لیست دارا هستند که مبنی بر آن پرسش پرسیده می گردد.

5- قصد به یادگیری
به نظرم قصد به یادگیری یک کدام از اصلترین خصوصیت های یک نرم‌افزار نویس خوب میباشد به هیچ عنوان عده ای که در حوزه تکنولوژی، اپلیکیشن نویسی و ساخت وب سایت فعال می‌باشند بایستی هر روز خاطر بگیرند زیرا فناوری ها هر روز در درحال حاضر تحول و تغییر تحول میباشد و در‌حالتی که نرم افزار نویسی خودش را آپ دیت نکند می اقتدار ذکر کرد در سه چهار سال بعدش چیزی برای ارائه ندارد. نرم‌افزار نویس خوب معمولا روزی فی مابین 1 تا 3 ساعت از وقت روزمره خویش را صرف یادگیری و یادگرفتن می نماید.

6- مهارت رفع انواع Debugging
خیلی ها فکر میکنند درصورتی که تنها کد بنویسند کافیه و دیگر مهارت دیگری مورد نیاز وجود ندارد البته می بایست بگم تایپ کردن کد، فقط بخشی از فعالیت یک اپلیکیشن نویس میباشد. هنگامی که نرم‌افزار به صدق فعالیت نمی نماید یا این که از عمل افتاده میباشد از نرم افزار نویس انتظار میرود با گاز ایراد را پیدا و گونه های زدایی نماید. نرم افزار نویس می بایست در تایپ کردن کد اعتنا کرده و در رابطه آن کاوش نماید تا از ایرادات احتمالی خودداری نماید.

7- شوق و اشتیاق به فعالیت
یکی از دیگر از خصوصیت های یک اپلیکیشن نویس خوب داشتن شوق به فعالیت است. خیلی از برنامه نویسان به جهت فعالیت زیاد بعداز مدتی شوق و اشتیاق خویش برای فعالیت کردن رو بی نقص از دست می دهند. درسته خیلی از مدیران منابع انسانی عشق و علاقه به استخدام نرم‌افزار نویس های دارا‌هستند که مایل به عمل کردن ساعت های وقت گیر در گوشه و کنار فعالیت باشند البته این موضع شوق و اشتیاق شخص برای عمل کردن از فی مابین می‌برد. هر نرم افزار نویس برای اینکه شوق و اشتیاق به فعالیت داشته باشد بایستی سرگرمی های خودش را داشته باشد تا به طور بی نقص شارژ خواهد شد و همین شارژ شدن سبب ساز شوق به عمل می‌گردد پس اپ نویس خوب به سرگرمی های خودش اعتنا ویژه دارااست.

8- منظم بودن و محافظت وقار
به نظرم خیر تنها برای برنامه نویس ها برای آحاد حوزه های کاری، منظم بودن و نگهداری متانت یکی‌از خصوصیت های اصلی میباشد بخصوص نرم‌افزار نویسی، که دیگر مکان خودش را داراست. شاید از خارج این طور به لحاظ رسد که نرم افزار نویسی عمل رنج نباشد البته در اکثری وضعیت مخصوصا در حدود مجال تحویل پروژه که ناگهان اکثری از قسمت های نرم‌افزار به صحت عمل نمی‌کنند، موقعیت بسیار لبریز تنش و استرس زا خواهد بود، یکی‌از موقعیت اپ نویس ماهر این میباشد که درین موقعیت قوی به در اختیار گرفتن خویش و ادامه عمل بوده و سریعا به روال ایراد زدایی و تحویل پروژه برگردد.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 18:24

مناسب‌ترین زبان برنامه‌نویسی وب برای اهداف مختلف چیست؟


قبل از   طراحی سایت در مشهد  تعیین لهجه نرم‌افزار‌نویسی مطلوب، هر شخص می بایست به یک‌سری سؤالات بخصوص جواب دهد. مثلا، درصورتی که فردی بخواهد کدنویسی یک نرم افزار کاربردی پایین اینترنت یا این که مرورگر را استارت نماید، چه آیتم‌هایی پیش روی خویش خواهد داشت؟ یا این که چرا بایستی در موقعیت بخصوص، گویش اپلیکیشن‌نویسی خاصی را به گویش‌های دیگر ترجیح بخشید؟ این نوشته‌ی علمی، ارزیابی‌لیستی از چندین سؤال اساسی را در چنگ شما قرار میدهد که می توانید با در حیث داشتن و جواب به آنها، مطلوب‌ترین گویش اپلیکیشن‌نویسی اینترنت برای خودتان را تعیین فرمایید.

فهرست مطالب این نوشته مخفی کردن
1. «مطلوب بودن» را برای خویش تعریف و تمجید فرمایید
2. به کار گیری از کدام لهجه اپلیکیشن‌نویسی، سهل وآسان‌خیس میباشد؟
3. دوستداشتنی‌ترین لهجه اپلیکیشن‌نویسی اینترنت کدام میباشد؟
4. کدام‌یک از گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی اینترنت چندمنظوره می‌باشند؟
5. منابع آموزشی برای گویش‌های نرم افزار‌نویسی اینترنت کدامند؟
6. از چه پلتفرمی به کار گیری میکنید؟
7. تعیین توسعه و گسترش فرانت‌اند (Front-End) یا این که بک‌اند (Back-End)؟
8. غرض شما از نرم افزار‌نویسی چه می باشد؟
9. صحبت پایان
بعد از ظهور وب، اپلیکیشن‌نویسی اینترنت تحت عنوان یک مهارت دوستداشتنی و موردنیاز مطرح شد. با به وجود وارد شدن یک جامعه بر طبق اینترنت، نرم افزار‌نویسی در‌این فضا، پروسه افزایشی خویش را خاطر نشان کرد. وب سایت‌ها و منابع آموزشی آنلاین، قابلیت و امکان یادگیری اپلیکیشن‌نویسی اینترنت را بسیار سهل و قابل دسترس کرده‌اند. علاوه بر این، اپلیکیشن‌نویسی سبب یادگیری عادات بسیار خیر در معاش معمولی بشر می‌گردد. با این هم اکنون، زمینه اصلی‌خیس از یادگیری یک گویش اپ‌نویسی اینترنت، این میباشد که بدانید چطور برای هر پروژه‌ای لهجه مطلوب توسعه و گسترش‌ی آن را تعیین نمائید. دست اندرکاران زیادی در برتری آیتم‌های پیش رو تأثیرگذار میباشند. درپی به شما خوا هیم فراگرفت که به چه شکل با در حیث داشتن چندین واحد سنجش، مطلوب‌ترین گویش نرم افزار‌نویسی اینترنت برای منظورهای متفاوت را تعیین نمائید.

«مطلوب بودن» را برای خویش تمجید نمایید

گزینش لهجه «مطلوب» قادر است یه خرده منحرف‌کننده باشد. این بدان معناست که آیتم‌های نامناسب نیز وجود دارا هستند. بعضا از لهجه‌ها به شما در دستیابی به هدف ها اپ‌نویسی‌تان هیچ کمکی نمیکنند، با این درحال حاضر در اکثری از موردها، شیوه‌های زیادی چهت نیل به خروجی مناسب وجود دارا‌هستند. این زمینه، مخصوصاً در اپلیکیشن‌نویسی اینترنت مصداق دارااست.

تمرکز اساسی بعضی از گویش‌ها مانند جاوااسکریپت بر روی توسعه و گسترش اینترنت میباشد، در حالیکه بعضا دیگر مانند جاوا، تحت عنوان گویش‌های همگانی شناخته می گردند. هم اکنون می بایست بر روی سؤالاتی تمرکز نمائید که جواب آنها شمارا در گزینش لهجه اپ‌نویسی مطلوب امداد نماید. در پی، هر کدام از این سؤالات را آیتم محاسبه قرار خوا‌هیم بخشید.

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 213 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 23:15

قالب یک‌سری منظوره چه می‌باشد؟
همان گونه که  طراحی سایت در مشهد می دانید شما می توانید با دقت به محتوای سایتی که قرار میباشد داشته باشید، قالب متناسب را برای آن گزینش نمایید. درحال حاضر به عنوان مثال درصورتی که فعالیت شما فروش کالا میباشد و میخواهید یک تارنما فروشگاهی داشته باشید، بهتر میباشد از قالب‌هایی که منحصربه‌فرد تارنما‌های فروشگاهی میباشد استعمال فرمایید؛ مثل woodmart یا این که kuteshop . زیرا این قالب‌ها برای این عمل تخصصی‌خیس میباشند. ولی از جمله ممکن میباشد کسی همزمان بخواهد یک وبسایت خبری داشته باشد و در سایتش به فروش کالا هم بپردازد؛ درواقع به سایتی یکسری منظوره نیاز دارااست. در‌این‌صورت بهتر میباشد از قالب‌هایی به اسم قالب یک سری منظوره به کارگیری نماید.
 
پس قالب‌های یک سری منظوره این قابلیت و امکان را به شخص میدهند که بتواند نیازهایش را درحد قابلیت و امکان در قضیه‌های متعدد برآورده نماید. می‌اقتدار از شایسته ترین نوع این قالب‌ها بهimpreza و zephyr اشاره نمود.
 
قالب چندمنظوره
 
مزایا‌ی قالب یک سری منظوره
از عوارض پرطرفدار بودن این نوع قالب‌ها با یک تیر چندین نماد زدن میباشد. قالب‌های تعدادی منظوره مزایا‌ی زیاد قابل توجهی دارا هستند که از مهم ترین آنها مشخصا تخصص نسبی داشتن در موضوعات متفاوت میباشد. درین نوع قالب ها شما قدرتمند می‌باشید سایتی حاذق در مورد‌های گوناگون داشته باشید که پاسخگوی بیشتر نیازهایتان باشد و بتواند رضایت مشتری را جلب نماید. مثلا شما با تعیین یک قالب چندین منظوره می توانید یک وبسایت آموزشی داشته باشید و در عین هم اکنون بتوانید در به عبارتی وب سایت مبادرت به فروش مال نمائید یا این که مطالب خبری را در به عبارتی وب سایت منتشر نمایید. به صورت خلاصه مزایا‌ی قالب یکسری منظوره را می‌اقتدار در موردها پایین خلاصه کرد.
 
امکان استعمال برای وبسایت‌های متعدد
به صرفه بودن از نگاه اقتصادی
بازدهی موردنیاز برای پروژه‌های والا با مخلوط لایه‌ها
ولی این نکته حائض اهمیت میباشد که با این که شما میتوانید با سایتی که قالبی فروشگاهی برای آن تنظیم کردید هم مطالب خبری یا این که آموزشی داشته باشید البته در صورتی از قالب‌های یک‌سری منظوره به کار گیری نمایید، تجهیزات تخصصی‌تری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
 
 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 312 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 23:19

آشنایی با الفبا، مفاهیم پایه و اصطلاحات رایج در برنامه‌نویسی


شاید شما که در  طراحی سایت در مشهد هم اکنون مطالعه‌ی این فراگیری می‌باشید یکی‌از اشخاص عشق و علاقه‌مند به نرم افزار ‌نویسی بوده و بارها این پرسش را از خویش پرسیده‌اید که به چه شکل بایستی اپ‌نویسی را آغاز کنم؟ به چه شکل می توانم اپلیکیشن‌های دلخواه خویش را نوشته و ایده‌هایی که در ذهن دارم را به نرم افزار تبدیل کنم؟ کدام لهجه اپ‌نویسی را تعیین کنم؟

نرم افزار‌نویسی نیز مانند هر فن‌ی دیگری دارنده یک‌سری اصطلاح و کلمه و واژه‌های تخصصی هست که با درک کردن آنان خواهید توانست به آسانی مفاهیم مهم را فهم و شعور کرده و به یک نرم‌افزار‌نویس حرفه ای تبدیل گردید، چنانچه مقداری با این حوزه آشنا باشید به طبع تا به درحال حاضر با کلماتی مانند متغیر، تابع، امر، رینگ، شرط و… واکنش داشته‌اید، در‌این یادگرفتن از همیار آی‌تی قصد داریم بعضا از این اصطلاحات مبنا را با هم چک کرده و بیشتر با مضمون‌، معنی و کاربرد آنان آشنا شویم.

شناخت با اصطلاحات رایج نرم افزار‌نویسی
در همین اولِ عمل بایستی به شما بگوییم درصورتی که حقیقتا به نرم افزار‌نویسی عشق و علاقه‌مند میباشید این فراگیری را دنبال فرمایید، به دلیل آن که به جثارت می‌اقتدار خاطرنشان کرد مهم ترین ادله توفیق شما دراین باره داشتن عشق و گذاشتن مجال برای اینکار میباشد!

مقصود ما از اپلیکیشن‌نویسی این میباشد که مراد‌های خویش را به رایانه منتقل کنیم، البته می بایست به شما بگوییم رایانه مانند فردی میماند که هیچ چیز نمی‌داند! شما بایستی تک تک در‌خواست‌های خویش را گام به گام به وی بگویید وگرنه مطمئنا در گیر غلط گردد، به همین استدلال می گوییم شما می بایست به اندازه‌ی کافی شکیبایی و شکیبایی داشته باشید تا بتوانید مراد‌های خویش را بدین “ماشین نماید ذهن” بفهمانید!

در حالتی که با کامپیوتر و شیوه‌ی فعالیت آن شناخت نسبی دارید که هیچ، ولی در‌حالتی که دراین مورد داده ها چندانی ندارید به شما پیشنهاد می کنیم در صدر نوشته ی علمی‌ی تاریخچه‌ی کامپیوترها را مطالعه کرده و بعد ادامه‌ی این نوشته را دنبال نمائید،

هرچند در اکثر لهجه‌های نرم افزار‌نویسی توابع و متدهای فراهم‌ی اکثری وجود دارااست که شما می توانید بعد ها در نرم افزار‌ی خویش به راحتی از آن ها استعمال فرمایید، البته در این شرکت فراگیری‌ها ما قصد داریم از شما یک اپلیکیشن‌نویس فن‌ای بسازیم در سود عملکرد میکنیم اصول نخستین را نیز به طور بی نقص به شما فراگیری دهیم، به سیرتکامل‌ی که خودتان بتوانید به راحتی توابع موردنیاز خویش را نوشته و در اپلیکیشن‌تان از آنها به کار گیری فرمایید!

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 774 تاريخ : پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 22:27

ساخت سایت خوشگل اشاره گر
 طراحی سایت در مشهد این نوع از وب سایت‌ها از نوع ایستا و پاره ای پویا بوسیله قابل انعطاف‌افزارهای خاص پباده سازی میشوند. این نوع اثبات بوده و بوسیله طراح تولید می گردند و تغییر و تحول پذیر نیستند. مزیت این آنان گرافیک خوشگل و برنامه کودکان‌های فوق العاده آنهاست؛ البته این مجموعه بوسیله موتورهای کاوش خوانده نمی شوند و همینطور سرعت لود (بارگذاری) به شدت پایینی دارا‌هستند.
2-مجموعه بندی طراحی وب سایت بیزنس یا این که فردی از دید کارکرد
از حیث کارکرد و کوشش سایتها به تیم بندی های مختلفی تقسیم میشوند، البته هر شرکتی بدین نوع مجموعه بندی نگاه متفاوتی داراست. در تحت بعضا از مجموعه های طراحی وب سایت ذیل اینترنت با سعی های متفاوت را نظارت کرده ایم.
طراحی سایت های خبری
ساخت سایت های فروشگاهی
ساخت سایت کمپانی
طراحی سایت فردی بدون‌پول
پباده سازی صفحه ها تارنما آموزشی
طراحی وب سازمانی
برای هرمورد از این مجموعه‌ها تعریفی را برای شما نوشته‌ایم تا بهتر بدانید که برای بیزنس شما چه نوع سایتی مطلوب میباشد.
1- ساخت سایت خبری
وبسایت‌های خبری و آگهی یک کدام از پربازدیدترین نوع تارنما به شمار میایند. استدلال این قضیه مشخص و معلوم میباشد; اهمیت خبر و آگهی از یک سو و نیاز آدم‌ها به اخذ جدیدترین خبرها وب از سوی دیگر میباشد.
با دقت تعداد یوزرها وب در میهن و آمارهای جان دار، این نوع خبری در شرایطی که که پباده سازی قابل قبولی داشته باشند و محتوای مفیدی ارائه دهند، میتوانند استفاده کننده متعددی را به خویش جذب کنند. مخاطبین ترجیح میدهد که خبر را در لحظه بخوانند و این قضیه سبب ساز می گردد که آنان میل متعددی به گروه از سایتها داشته باشند.
ساخت وب سایت خبری
همین موضوعات سبب ساز گردیده که اشخاص متعددی به اندیشه طراحی وب سایت خبری با وردپرس یا این که هر نوع دیگری که در‌پی توضیح خوا‌هیم اعطا کرد، روی بیاورند و بتوانند از آن درآمدزایی نمایند.
فعلا با ارتقا کانال‌های اجتماعی موبایلی مانند تلگرام، اینستاگرام و …. اهمیت طراحی وب سایت خبری مجانی و یا این که با هزینه‌های دریافتی از سمت کمپانی‌های دارای تخصص این عمل بیشتراز پیش شد‌ه‌است، داشتن یک وبسایت به تنهایی کفاف نمی دهد و مطلقا می بایست نکات مربوط به بهینه سازی و seo به طور بی نقص در آن اعمال خواهد شد تا سود مطلوب نتیجه ها خواهد شد.
در صورتی مستلزم ساخت سایت seo و یا این که سرویس ها اینچنینی می‌باشید میتوانید از ما مشورت بدون‌پول اخذ فرمایید.
2- طراحی وب فروشگاهی چه است
مهمترین نوع در گونه های ساخت سایت، ساخت وب سایت فروشگاه آنلاین میباشد. این زمینه به جهت فروش تولید ها و ارائه خدماتی که مرتبط با کالاها می‌باشند در میان کسب و امور از محبوبیت خاصی شامل است.
ساخت سایت فروشگاهی فن‌ای به کسب و امور یاری می‌نماید تا بغیر از اینکه محصول ها خویش را در آن بفروش برسانند، محبوبیت و برندسازی را برای شغل خویش ساخت و ساز نمایند.
فروشگاه آنلاین به سایتی گفته می‌گردد که امکان خرید آنلاین را برای یوزرها مهیا می‌نماید، در دکان‌های اینترنتی همگی داده ها مرتبط با تولیدها از قبیل خصوصیت، طرز استعمال از فرآورده، ارزش جنس، تصویر و هر موردی که یوزرها برای خرید متاع به آن نیاز دارا‌هستند، در گروه بندی‌های مشخصی قرار گرفته میباشد.
این روز ها با دقت به بیماری، آلودگی هوا، تنبلی و مشغله کاری و معدود رنگ‌خیس شدن بازار سنتی و همینطور روی فعالیت داخل شدن بازار دیجیتال فقط منش ارتقاء فروش و جذب مشتریان، فعال‌ساز‌ی یک فروشگاه آنلاین میباشد.
طراحی وب فروشگاهی بها و مجال ایجاد کرد
یک نکته حائض اهمیت که در رابطه طراحی سایت فروشگاهی بدون پول مطرح میباشد:
خیلی از کسب و امور گمان می‌نمایند که طراحی سایت کاری آسوده میباشد و نیاز به کارشناس یا این که اشخاصی که در این مورد تجربه کافی دارا هستند نیست و ساخت سایت فریلنسر (عده ای که به صورت آزاد برای خودشان عمل می‌نمایند و متعلق به کمپانی و سازمان خاصی نیستند) برای آن ها کافی میباشد.
مزایای طراحی وب سایت فروشگاهی
ولی این تصور غلط بوده و طراحی سایت فروشگاهی ارزان کمکی به پیشرفت و یا این که ارتقاء فروش نخواهد کرد. بها ایجاد کرد یک فروشگاه آنلاین بسته به خدماتی که شرکت های ارائه میدهند مختلف میباشد که معمولا از 3 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان متعدد میباشد.
مجال تشکیل داد این سبک از سایتها میان 30 تا 60 روز متعدد میباشد. پس گول موسسه ها یا این که عده ای که به شما عهد و پیمان ساخت سایت در یک روز را میدهند نخورید.
 
مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 656 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 23:31


با طراحی سایت در مشهد داغ شدن بازار استارتاپ ها در کشور‌ایران شاهد اقتدار به چنگ آوردن نسل جدیدی از شغل ها و کسب و امور هستیم.شغل هایی که در قبلی خیر چندان بدور خیلی دور از شوخی گرفته نشده و بازار عمل متعددی برای آن ها وجود نداشت. اما اینک بازار به شدت درپی این اشخاص میگردد.

عده ای که تخصص های خاصی در مسئله دیجیتال دارا هستند و می‌توانند به راحتی یک تجارت آنلاین را از فرش به آسمان برسانند. از اپلیکیشن نویس وب سایت گرفته آژانس که بازاردیجیتال را آنالیز کرده و استراتژی اختصاصی این دور و بر را در اختیاز شما میگذارد. همینطور هر یک از این شغل ها نیز اخیرا پایین تیم های خویش را پیدا کرده و موسسات تعداد متعددی از اشخاص را برای اعمال آن‌ها استخدام می نمایند.

از جمله برای هر قسمت از اپ نویسی تارنما، یک شخص با تخصصی مستقل استخدام میگردد. ترازو حقوق و دستمزد این امور نیز متغیر بوده از اساس حقوق و دستمزد وزارت فعالیت تا حقوق و دستمزد هایی در سطح یک مدیریت ۱۰ ساله را مشمول میشود. البته در کل تمامی آن‌ها از آینده بسیار نیکی بر خوردارند و در‌حالتی که نو می‌خواهید در کاری دارای تخصص گردید، بهتر میباشد به سراغ یکی‌از این شغل ها بروید.

نرم‌افزار نویس و طراح اینترنت:
استارتاپ های تازه دیگر برای معرفی خویش خیلی به کاتالوگ و کارت ویزیت متکی نیستند و در به عبارتی اولِ عمل به مکان این شگردهای معرفی، به سراغ طراحی وب میروند. به خیال و خاطر همین در یکسری سال اخیر حدودا هیچ شرکتی یا این که استارتاپ را پیدا نمیکنید که وبسایت نداشته باشد.

در حالتی که گوشه و کنار کاری وب باشد که دیگر مکان نگرانی وجود ندارد،چون این موسسه ها برای هر بخش از پباده سازی و نرم افزار نویسی وب سایت، شخص مستقل ای را استخدام می نمایند و اصولا یک مجموعه بی نقص نرم‌افزار نویسی، پباده سازی و پیشتبانی از وبسایت ندارند؛ کارهایی که در استارتاپ یا این که شرکتهای کوچک و غیراینترنتی به یک نفر واگذار میگردد.

سفارش شگفت انگیز کدفرند،دسترسی به کلیه عصر های آموزشی کدفرند صرفا با ۹۹ هزار تومان

اصولا این شغل هیچ مدرکی نمی‌خواهد و متعلق به مهارت شماست. برای طراحی سایت ماهر می بایست مهارت زیادی را خاطر بگیرید. از طرفی بایستی با کدنویسی های مرتبط با پباده سازی استاتیک مشمول HTMLو CSS و Java Script شناخت جامعی داشته باشید و از طرف دیگر بایستی با لهجه های نرم‌افزار نویسی پایین اینترنت مانند ASP,PHP یا این که پایتون هم به طور تخصصی شناخت باشد.

ولی این برای اشخاص خیلی ماهر است و ممکن میباشد شما با تخصص در منطقه ای خاص از نرم افزار نویسی نیز به راحتی فعالیت پیدا نمائید. معمولا این سیرتکامل میباشد که برنامه نویس ها هیج سیرتکامل محدودیتی در کارشان ندارند و ضمن این که می‌توانند به طور اثبات برای یک کمپانی یا این که سازمان عمل نمایند، ‌میتوانند در کنار آن به طور جداگانه هم پروژه ای دیگری را اجرا دهند و از وقتشان در هر حالتی برای تهیه نمودن پول بیشتر استفاد نمایند.

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 210 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 23:13

برنامه نویسی سایت


کمپانی اپ نویسی وب سایت - اپ نویسی سایت
کمپانی نرم‌افزار نویسی وبسایت بالوین با طراحی سایت در مشهد  دسته نرم‌افزار نویسی دارای تخصص و ماهر در مورد های اپ نویسی وب سایت و اپ نویسی نرم افزار گوشی ، مهیا همیاری در قضیه پباده سازی منحصر به فرد تارنما، پباده سازی تخصصی وب سایت و اپلیکیشن نویسی منحصر و ماهر با کلیه موسسات ، آغاز اپلیکیشن ها و کسب و شغل های اینترنتی در طهران و سراسر مملکت میباشد.

کلید توفیق یک وبسایت، برقراری تعادلی بین کوشش و پباده سازی میباشد.
ما اهمیت این دستور را در اپ نویسی و پباده سازی یک وبسایت ماهر به خیر فهم میکنیم.
استراتژی وبسایت، تجربه کاربری و پباده سازی UI تمامی اساسی میباشند. البته، در حالتی‌که سایت شما به صحت فعالیت نکند، مشتریان بالقوه از سایت شما بازدید نخواهند کرد. اشکار میباشد که اپ نویسی وبسایت به وسیله اشخاص ناکارآمد ممکن میباشد سبب زیان مالی و وقتی گردد.

چرا بالوین؟
ما پیروز گردیده ایم صرفا در پهنا تعدادی سال، در بعضی از غامض ترین پروژه های دربین المللی بدرخشیم و تجربیات ارزشمندی را بدست آوریم. از تارنما شرکتی و فروشگاه آنلاین گرفته تا سایت های رزرو آنلاین، وبسایت توصیه آنلاین طعام، پرداخت آنلاین و حتی شارژ گاز آنلاین!

در حالتی که قصد دارید سیستم داخلی (آنلاین و یا این که آفلاین) برای کمپانی خویش برپا فرمایید، فروشگاهی آنلاین فعال سازی فرمایید یا این که کسب و کاری بر شالوده ایده ای تازه برپا نمائید، مجموعه ما متشکل میباشد از استراتژیست های دیجیتال، برنامه نویس ها ، طراحان و مدیران پروژه که همواره کارایی می نمایند تا فیض آخرین پروژه شما هم راستای نیازهای کسب و کارتان باشد.

در بالوین اکثریت کد نویسی ها با گویش های برتر CSS3, HTML5, (Node.Js, Express.Js, React Js) Javascript, (Framework Yii, Laravel) PHP جاری ساختن میگردد. نرم افزار نویسی منزه و استاندارد، حق تقدم اولیه ما در بسط وبسایت است چون مقصود آخرین ما بسط وبسایت هایی امن و سریع میباشد که همواره عملکردی فوق العاده به یوزرها شما ارائه دهند.

پباده سازی عکس العمل گرا

وبسایت شما از به عبارتی در آغاز بصورت تماما برخورد گرا اپلیکیشن نویسی میگردد تا استفاده کننده شما بتواند با هرگونه گوشی، تبلت و کامپیوتر از سایت شما بازدید نماید.

رئیس آسوده
بسته به نیاز شما، ما یک سیستم رئیس محتوا منحصر در دست شما میگذاریم تا شما بتوانید محتوای وبسایت خویش را بازنویسی و منتشر کرده، کارایی بیزنس خویش را تجزیه و چک فرمایید و بر همه جوانب تجارت آنلاین خویش احاطه بدون نقص داشته باشید.

ضمانت کیفیت
ما برای سپرده گذاری شما قیمت قائلیم و به کیفیت فعالیت خویش افتخار می‌کنیم. به همین منجر دسته در اختیار گرفتن کیفیت متخصصی را تشکیل داده ایم که در کلیه روند اپلیکیشن نویسی و طراحی سایت شما با ایفا آزمایش های مختلف از کوشش تارنما شما اعتقاد نتیجه ها می نمایند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 212 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 22:05

سایتهای دارای اعتبار کوتاه کننده لینک و پیوند
ایجاد کرد پیوند کوتاه از چه متن هایی قابلیت و امکان پذیر میباشد ؟یک قطعه کد اپلیکیشن نویسی
یک نوشته‌علمی و یا این که تحقیق علمی …
گروه از  طراحی سایت در مشهد لینک و پیوند های دانلود ، پیوند های سایت و یا این که شبکه و …
یک خبر اساسی و یا این که عنوان داغ روز که بازدیدکنندگان برای مشاهده آن حاظر به مشاهده تبلیغات باشند.
گروه از سر پوشه و یا این که سر عبورمجموعاَ هر متن یا این که عبارتی که اخذ آن برای مخاطبین شما با ارزش باشد را میتوان با ایجاد کرد پیوند کوتاه به لینک و پیوند پولساز تبدیل کرد .
مورد نیاز به ذکرست هیچ وقت نباید با مطالب بیهوده و فقط جهت درآمدزایی مخاطبین خویش را وادار به مشاهده اپیزو کرد ، اینکار علاوه بر اینکه مغایر مقررات وبسایت اپیزو هست سبب ریزش کاربر ، کاهش درآمد و در پایان نارضایتی و عدم رجوع بازدیدکنندگان درآینده شود . پس نیاز میباشد سیاست صحت را برای این عمل در لحاظ بگیرید.
شیوه احتساب درآمد متن کوتاه برای هر بازدید اهل ایران و فرنگیدر بازدیدهایی که به واسطه ایجاد کرد لینک و پیوند کوتاه از متن شما ساخت‌و‌ساز میگردد از هر بازدید معیار ۴۰ ریال درآمد به حساب آوردن می‌شود . از هر آی پی در روز نیز میتوان روزمره ۵ توشه درآمدزایی نمود جمعا ۲۰۰ ریال برای هر نفر بازدیدکننده اهل ایران و فرنگی در هر روز احتساب می‌شود .
بطور نمونه در حالتی‌که شما ۵ متن متعدد را تبدیل به لینک و پیوند اپیزو کرده و برای ۱۰۰۰ نفر ارسال نمائید ۲۰۰۰۰۰ ریال یا این که ۲۰ هزار تومان درآمدزایی خواهید کرد .
۳- درآمدزایی با استعمال از جذب زیرمجموعهدرین طریق شما با به اشتراک گذاری لینک و پیوند و بنر زیرمجموعه گیری اپیزو که در پنل کاربری شما جای دارد مبادرت به جذب زیرمجموعه خواهید کرد و ۵% از درآمد هر زیرمجموعه را سوای کسر از او اخذ می کنید .
چرا از اپیزو به کار گیری کنیم؟
روشهای متنوع در درآمدزایی از تشکیل داد پیوند کوتاه گردیده
۲ تا ۳ برابر درآمدزایی بیشتر از سایتهای شبیه
۱۸۰ تا ۲۰۰ ریال درآمد از هر آی پی در روز
۳۰ تا ۵۰ ریال از هر بازدید اهل ایران و یا این که فرنگی
تسویه اکانت منظم هفتگی و فارغ از تاخیر
پنل و تجهیزات ماهر
بات تلگرام برای کوتاه کردن ریلکس خیس لینکها
قابلیت دستکاری پیوند و متن حتی پس از نشر
سقف درآمد روزمره اپپزو برای وبمستر مالک لینک و پیوند هیچ محدودیتی نداشته و شما میتوانید به معیار آحاد بازدیدکنندگان حقیقی و واقعی خویش درآمد داشته باشید .
روند آغاز درآمدزایی در اپیزو۱- عضویت در تارنما و کامل شدن پروفایل و ویژگی ها اکانت بانکی
۲- ورود به وب سایت و تشکیل داد پیوند کوتاه از لینک و پیوند های بلند و یا این که متن های متبوع
۳- به اشتراک گذاری پیوند کوتاه ساخت و ساز گردیده با مخاطبین و یا این که در شبکه های عمومی ، سایتهای پر طرفدار ، کانالها و تیم ها در تلگرام و یا این که بقیه پیام رسان ها و …
۴- در حال حاضر به ازای هر بازدید که از لینک و پیوند ساخت‌و‌ساز گردیده شما گردد پولی دربین ۳۰ تا ۵۰ ریال و جمعاً از هر آی پی در یک روز تا سقف ۲۰۰ ریال به اکانت شما اضافه می شود.
۵– درآمد شما بعداز وصال به دستکم موجودی ۱۰ هزار تومان بصورت اتومات و فارغ از نیاز به تصویب درخواست در روزهای دو شنبه هر هفته ، واریز میشود .
چطور خواهیم توانست به اپیزو اعتماد کنیم ؟
اپیزو یک وبسایت قدیمیست . در شرایطی‌که در گوگل سرچ نمایید متوجه گستردگی وسعت به کار گیری از اپیزو می‌شوید. مطمئنا در حالتی‌که اپیزو پرداختی نداشت کسی از آن برای ایجاد کرد لینک و پیوند کوتاه به کارگیری نمیکرد . افزون بر آن شما می‌توانید از سایتهای بزرگی که درحال حاضر در اکنون به کار گیری از اپیزو می باشند استعلام کرده و از پرداختی اپیزو مطمئن گردید.علاوه بر این می‌توانید با مشاهده ایده ها یوزرها در وب لاگ اپیزو نیز از درستی کار اپیزو اطمینان پیدا فرمایید .

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 19:01


تشخیص نوع ریدایرکت بوسیله موتور کاوش
در طراحی سایت در مشهد  صورتی‌که اعتنا کرده باشید در هر دو طریق تغییر تحول مسیر هنگامی مخاطب نشانی نخستین را وارد می‌نماید، اتوماتیک به نشانی دوم منتقل میشود و در مرورگر نیز صرفا نشانی دوم اکران داده شود، پس یک موتور کاوش چه طور فرق در بین این دو را تشخیص میدهد؟
به صورت نمونه فرض نمایید وارد برگه‌ای از یک اینترنت‌تارنما میشوید که آن ورقه نیست، در این صورت مرورگر شماCan Not Display یا این که برگه ۴۰۴را اکران میدهد. زمانی ورقه‌ی درخواستی شما بر روی سرور مو جود نباشد، از طرف سرور یک کد ۴۰۴به مرورگر ارسال میگردد که مرورگر از روش این کد متوجه می شود که شیت نیست. در خصوص تغییر و تحول مسیرها هم طرز به همین شکل میباشد با این تفاوت که زمانی یک ربات موتور کاوش وارد کاغذ‌ای می شود که آن کاغذ به مکان دیگری انتقال پیدا نموده است، بسته به نوع انتقال یک کدHTTP Status از نوع ۳۰۱یا ۳۰۲دریافت می‌نماید که از روش این کد روش کارایی موتور کاوش معلوم می گردد.

به کار گیری از تغییر تحول مسیر زمانی که قصد دارید نشانی شیت‌ای از اینترنت‌وبسایت خویش را به هر دلیلی عوض نمائید و یا این که ورقه‌ای را حذف فرمایید که شبیه آن وجود دارااست، به شدت سفارش میشود. چون با این عمل ترافیک گذشته خویش را از دست نمی‌دهید و اعتبار و سکو آن ورقه در گوگل و موتورهای کاوش نیز محافظت می شود.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد , نویسنده : علی پور web01 بازدید : 207 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 22:47

بایدها و نبایدهای طراحی رابط کاربری برای تجربه کاربری بهتر - بایدها


تجربه کاربری طراحی سایت در مشهد  آنلاین تا حدودی بسیار شبیه به تجربه مشتری در هنگام خرید در مغازه‌ها میباشد. شما دوست دارید سوای اینکه زحمت متعددی را متحمل گردید، تایم ها لذت بخشی را تجربه فرمایید. دلتان میخواهد که دکان را تخت گاز کاوش کرده و آحاد چیزهایی را که نیاز دارید را سریع پیداکرده، به سمت صندوق رفته و به منزل برگردید. درین حالا دوست ندارید با صندوق‌دارانی که وقت را تلف می‌نمایند، محصولاتی که در مکان منحصر به فرد خویش قرار ندارند و یا این که کل شدند، پرسنل بد و یا این که پارکینگ لبریز روبرو گردید. شما میخواهید متاع موردنظرتان را با گاز پیداکرده و سریع محل را سوراخ نمائید.
دکان‌ها به طور کاملً از این نیاز شما باخبر بوده و مجال و پول قابل‌توجهی را صرف ریلکس‌خیس کردن جستجوی شما، دسترسی تولید ها و صف‌های از صمیم قلب و سریع کرده‌اند.
مقایسه تجربه استفاده کننده پیش کسوت خرید شاید تا حتی طفل‌گانه باشد البته حقیقت این میباشد که‌این دو تجربه تماماً شبیه میباشند. مشتریان ما بازدیدکنندگان اینترنت‌تارنما‌هایی میباشند که ما آنان‌را پباده سازی کرده و می سازیم و از طرف دیگر خریدهای مواد غذایی محتوایی می‌باشند که به خاطرشان یوزرها به اینترنت‌وب سایت راز میزنند.


برای اشخاصی مانند ما که به دکان می روند تا خرید نمایند، دور اندیشی از مشکلاتی که سبب ساخت آزردگی می شوند سهل بوده و به راحتی قادر خواهیم بود پیشنهادانی برای رفع این عیوب ارائه بدهیم. البته، زمانی سخن از پباده سازی‌های خودمان می شود، شاید نتوانیم پیش از استفاده کننده اساسی متوجه ایرادهای عمل بشویم. برای اینگونه کاری بد وجود ندارد تا عقب بایستیم و درپی ایرادهای پباده سازی‌مان بگردیم تا دیگر سبب ساز سرخوردگی‌های غیرضروری در یوزرها نشویم و آنچه که میخواهند را زودتر و ریلکس‌خیس به آن ها ارائه بدهیم.
برای اینکه بتوانیم بدور بایستیم و به پباده سازی و ظواهر از بینش بازدیدکننده نگاهی بیندازیم بد وجود ندارد به تنی چند از بایدونبایدها که به ما امداد می‌نمایند تا پاسخگوی نیاز مخاطب فارغ از ساخت و ساز حزن باشیم اعتنا کنیم.


 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 23:05

Ruby برای  طراحی سایت در مشهد مثال ‌سازی سریع و MVPs (دست‌کم کالا قابل عرضه) ترجیح داده می ‌خواهد شد. پایتون دربین پژوهشگران داده ها آیتم عشق میباشد. #C و NET. برای قابل انعطاف ‌افزار و سرویس ها مایکروسافت ضروری میباشند. PHP، بک اند بیش تر از 80 درصد وبسایت ها را اکران می ‌دهد.در شرایطی که اینجانب بخواهم یکی‌از این گویش ها را گزینش کنم، آن اطراف جاوا خواهد بود. جاوا به صورت پیوسته مرتبه نخستین را در شاخص Tiobe (شاخصی که گویش ‌های اپ ‌نویسی دوست داستنی را درجه ‌بندی می ‌نماید) دارااست. جاوا خیر فقط گویش گزینش برای اندروید میباشد، بلکه ماشین مجازی جاوا (JVM) نیز قابلیت و امکان همیاری در بین اشکال مختلفی از ماشین ‌ها را می ‌دهد.

 

تاریخچه طولانی و جامعه وسیع جاوا، آن را بنیان بخش اعظمی از تارنما ‌ها، قابل انعطاف ‌افزارها و خدمات قرار می ‌دهد. همینطور جاوا یک گویش دوستداشتنی در صنعت مالی میباشد: ترکیبی از امنیت، مقیاس پذیری و تلاش آن را برای پلتفرم های تجاری و قابل انعطاف‌ افزارهای بانکداری عالی می‌ سازد.
اپلیکیشن ‌های گوشیما در جهانی معاش می‌کنیم که به کار گیری از موبایل به صورت فزاینده در حالا ارتقا میباشد و دو فضا عظیم برای توسعه و گسترش اپ های گوشی وجود داراست: Android و iOS. Android دارنده بیشترین دستگاه میباشد؛ ولی iOS دارنده بازار سودآورتری میباشد. آنچه معین میباشد این میباشد که تقاضای متعددی برای گسترش هر دو سیستم ادله وجود دارااست و در حالتی‌که برای یادگیری هر مورد از آن ها مبادرت فرمائید راه مناسبی را پیش گرفته اید.آیا می ‌خواهید اپ نویس اندروید گردید؟ جاوا گویش پیش‌ فرض انتخابی میباشد. آیا ترجیح می‌ دهید برای iOS اپ نویسی فرمایید؟ Swift گویش شما میباشد. در شرایطی‌که غرض شما نرم افزار نویسی تعدادی سکویی (cross-platform) باشد، می‌ توانید با React Native آشنا گردید. React Native یک فریمورک بسط قابل انعطاف افزاری گوشی میباشد که قابلیت گسترش نرم افزار های چندین سکویی اندروید و iOS را از روش عنصرها رابط کاربری مستقر آماده میاورد.
نرم‌افزار ‌نویسی سیستم‌ ها، روباتیک و طاقت فرسا ‌افزاردر حالتی که می ‌خواهید بیشتر بر روی فناوری های مهم فعالیت فرمائید، مانند محرک‌ دستگاه ها، سیستم‌ کارداران، پردازش سیگنال دیجیتال و سیستم‌ های تعبیه ‌گردیده، شما نیاز به یک گویش اپلیکیشن ‌نویسی دارید که دارنده یک اثر یاد کوچک، تلاش بالا و دسترسی سطح تحت به طاقت فرسا ‌افزار برای انجام فعالیت میباشد.
بدین ترتیب شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی سیستم ها چه می باشد؟ مادامی که لهجه‌ های امیدبخش بخش اعظمی وجود دارا هستند که یادگیری را سهل وآسان ‌خیس می ‌نمایند، در حالتی‌که با C و ++C استارت نمایید، به نفع خویش فعالیت خواهید کرد.++C اصولاً یک فرمتی از C میباشد؛ البته شما به هر دو آن ها نیاز دارید تا بتوانید خویش را در معرض اشکال مختلفی از پروژه‌ ها از سرورهای متعارف گرفته تا وب شی ها (IOT) و حتی روبات‌ ها قرار دهید. بخش اعظمی از گویش ‌ها و کتابخانه ‌ها در C و ++C تشکیل شده ‌اند و داشتن مبنا و مبنا سفت در‌این لهجه‌ های بنیادی از شما اپ ‌نویس بهتری می سازد.
C و ++C مقطع بازه زمانی طولانی تیتر شماره یک لهجه اپلیکیشن نویسی سطح زیر را در دست داشتند. البته چنانچه در پی چیز جدیدی در فضای سیستم ها می باشید، کوشش نمایید لهجه Rust را فرا گیرید. این گویش یک منحنی یادگیری زیر خیس داراست که سبب می گردد برای آینده توزیع محاسبات مطلوب باشد.

در غایت، لهجه نرم‌افزار‌ نویسی که شما تصمیم میگیرید خاطر بگیرید به سطح مهارت فعلی و علایق و منظور‌ های شغلی تان رابطه دارااست. بهتر میباشد مبتدیان با یادگیری لهجه های بی آلایش مانند جاوااسکریپت، پایتون یا این که Ruby استارت نمایند تا بتوانند تجربه های بهتری کسب نمایند.ولی در‌صورتی‌که جزء آن دسته از نرم افزار نویسانی میباشید که تجربه بیشتری دارا‌هستند؛ آموزش یک لهجه شالوده و تمامی جانبه مانند C یا این که جاوا برای شما مطلوب خیس میباشد تا ادراک بهتری از روش تعامل کامپیوترها و قابل انعطاف ‌افزارها کسب نمائید. این عمل همینطور به شما حافظه می ‌دهد که به چه شکل به طور موثرتری کدنویسی انجام دهید.و در غایت، کدنویسان کارشناس ممکن میباشد بخواهند گویش هایی مانند Rust یا این که Scala را حافظه بگیرد که گویش های بنیادی مانند C و Java را بهبود بخشند. این دو لهجه توسعه یافته بین برنامه نویس ها زبده بسیار دوستداشتنی می باشند و به احتمال زیاد اهمیت بیشتری کسب خواهند کرد و کمپانی‌ ها تصمیم می‌ گیرند که اپ ‌های جدیدتر و کارآمدتری را بسازند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 198 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 18:49


طراحی وب سایت | همگی چیز درباره ی طراحی وب
طراحی سایت در مشهد یا این که site design مهم‌ترین آیتم ای میباشد که می بایست این روز ها به آن اعتنا کرد و در شرایطی که بیزنس شما هنوز سنتی میباشد آن را تبدیل به بیزنس آنلاین نمایید و فروش خودتان را با ساخت وب سایت چندین برابر نمایید.


طراحی وب سایت چه چیزی است؟
در یک تعریف‌و‌تمجید کلی طراحی وب سایت را میتوان حضور در بستر وب دانست. ساخت سایت تیم اقداماتی میباشد که با مقاصد مختلفی برای حضور در وب انجام میشود.
شما می توانید با امداد طراحی وب سایت برای کمپانی، سازمان، دکان و یا این که ارائه مثال شغل های خویش یک وبسایت مدام آنلاین و 24 ساعته داشته باشید تا مخاطبان از روش آن با شما رابطه برقرار نمایند.

اینترنت صفحه ارایی چه است
اینترنت طراحی صفحه ( web design) نیز تعریف و تمجید لاتین ساخت وب سایت میباشد.

شناخت با طراحی وب سایت
ساخت وب سایت کلا از سه نصیب ساخته شده میباشد خرید دامنه ( نشانی وب سایت )، خرید هاست ( محلی برای ذخیره پوشه های تارنما ) و نصب و فعال‌سازی یک سیستم مدیر محتوا مانند وردپرس

چرا بایستی ساخت سایت کنیم؟
حال حاضر در‌حالتی که توجه کرده باشید بلا استثنا کلیه یک موبایل گوشی به همپا وب دارا هستند و در کسری از ثانیه و با یک جستجوی معمولی برای پرسش و یا این که نیاز خویش از روش گوگل جوابی پیدا میکنند.
و با سپری شد بازه همگی کسب و امور رو به اینترنتی و آنلاین شدن آورده اند به نحوی که شما به هیچ وجه نیازی وجود ندارد برای خریدهای روزانه خویش به خارج بروید تنها با یک جستجوی معمولی میتونید کلی سوپرمارکت های آنلاین را ملاحظه کنید که کالاهای ما یحتاج شما‌را در کمترین بازه زمانی و با شایسته ترین کیفیت درب خانه تحیل می‌دهند. و یا این که کی فکرشو می کرد یه هنگامی برسه که شما با یاری یک برنامه بتوانید ماشین کرایه ای آنلاین داشته باشید و در کسری از ثانیه و با بها مقرون به صرفه در هر جا که باشید شمارا به مقصد برساند.
در فیض تمامی کسب و امور در اکنون آنلاین شدن و دیجیتالی شدن میباشد و بهتر از شما هم از این قافله عقب نمانید و کسب و عمل خویش را آنلاین و اینترنتی فرمایید و برای بیزنس خویش یک تارنما پباده سازی نمایید. بهتون توصیه می کنم در حالتی‌که هنوز قانع نشدید نوشته‌ی علمی چرا می بایست ساخت وب سایت کنیم؟ را مطالعه نمایید که جامع و بدون نقص توضیح داده شده‌است.

 

 

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 428 تاريخ : چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت: 23:05

کسب درآمد با طراحی وب سایت

 

کسب درآمد با طراحی سایت حتی اگه مبتدی و تازه کار باشی!

کسب درآمد با طراحی سایت
امروز طراحی سایت در مشهد  کسب درآمد از روش طراحی وب سایت، خصوصاً در جمهوری اسلامی ایران به یک‌ ترند تبدیل شده‌است. وجود وبسایت‌های اینترنتی و قابلیت پرداخت امن به وسیله درگاه‌های پرداخت واسط و بدون واسطه کسب و فعالیت اینترنتی را رونق داده میباشد. همت خوب اداره پست و امکاناتی که آماده نموده است؛ این عمل را راحت و عملی ساخته میباشد. امروز میخواهیم روش کسب درآمد با ساخت وب سایت رو مرحله به مرحله توضیح بدیم.

معامله در وبسایت یک مجال طلایی و یک تهدید مهلک برای کسب و امور
فروشندگانی که در دکان‌های خویش به معامله درگیر میباشند از موقعیت بازار شکایت می‌نمایند. شاید یک کدام از دلایلی که منجر گردیده مشتری آنان کمتر گردد؛ همین دکان‌های اینترنتی باشد. شما فرض فرمایید یک هایپرمارکت مجلل را در بیابان لوت تاسیس کرده‌اید. آیا این هایپر مارکت شما به اندازه یک دکان راز چهارراه انقلاب می تواند بفروشد؟ نه
پس برد در کسب و عمل را تعداد مشتری و وسعت فروش مشخص و معلوم می‌نماید. از این رو ساخت وب سایت هم برای آن مراد میباشد. ما با طراحی وب قصد داریم ترازو فروش خودمان را ارتقا دهیم.

ورود به حوزه کسب درآمد با ساخت وب سایت
برای فروش اجناس و محصول در وب، ابتدایی‌ترین خط مش پباده سازی یک سایت میباشد. ولی سؤال اینجاست که چه وبسایتی را پباده سازی کنیم؟ از چه کسی یاری بگیریم؟ و چقدر هزینه کنیم؟

تارنما‌های وردپرسی یکی‌از سی‌ام اس های رایگانی میباشد که همگی در جهان از آن استعمال می‌نمایند. بروزرسانی های مداوم، وجود تجهیزات بسیار توسعه یافته، داری مغازه جدا با اسم ووکامرس و قابلیت و امکان نصب افزونه ها و قالب‌های بسیار متنوع آن را دوست داستنی نموده است.


برای طراحی سایت وردپرسی از چه کسی امداد بگیریم؟
برای ساخت‌و‌ساز چنین اینترنت سایتی نیاز وجود ندارد به طبعً از یک کارشناس طراح وب سایت یاری بگیرید. صرفا کافیست خودتان را یقین داشته باشید و با کمکی تحقیق و کاوش در گوگل با مقدمات آن آشنا گردید. گفتنی میباشد که اشخاص غریبه به علم کد نویسی هم می توانند برای خودشان وبسایت پباده سازی نمایند.

برای طراحی وب سایت چقدر هزینه کنم؟
بخشی از هزینه‌ها در طراحی سایت ضروری میباشد. همان دیگر شما برای کسب درآمد با ساخت وب سایت بایستی یک‌ هاست خریداری فرمائید. هاست در نمونه خیلی بی آلایش، به عبارتی کامپیوتر مدام روشنی میباشد که در کشور‌ایران (هاست داخلی) یا این که کشورهای دیگر (هاست فرنگی) دیتای وبسایت شما‌را ذخیره می‌نماید و صاحبخانه کسانی میباشد که از وبسایت شما بازدید می‌نمایند.

اقدمات پیش از قدم اولیه:
بستگی به نیاز کسب و فعالیت الکترونیکی که دارید یک‌ هاست مطلوب خریداری میکنید و روی‌ هاست خویش سی‌ام اس وردپرس را نصب نمائید. آنگاه یک قالب مربوط به کسب و عمل خویش از تم فارست یا این که یک طراح دیگر خریداری فرمایید. ولی قالب‌های رایگانی هم میباشد که قادر است نیازهای شما‌را برآورده نماید.
در حالتی که خودتان برای تارنما مبادرت فرمایید و از یک طراح وبسایت امداد نگیرید، صرفا هزینه‌ هاست را می پردازید؛ تعرفه‌ها و بها‌های نو هاست را می توانید از کمپانی‌های ارائه دهنده‌ هاست و میزبانی استعلام بگیرید. در‌حالتی که قالبی هم خریداری نمایید ازروی میل میباشد.

قدم نخستین: تعیین اسم و دامنه سایت
هر سایتی یک پست الکرونیکی دارااست که آن را Domain یا این که دامنه می‌گویند. شما برای استارت کسب و عمل اینترنتی خویش بایستی یک دامنه خریداری فرمائید. پسوند دامنه هم می تواند اهل ایران (.ir) هم قادر است بقیه پسوند ها باشد که هریک هزینه جدا‌ای دارااست. اگر در کشور‌ایران عمل فرمائید سفارش می کنیم از دامنه با پسوند دات آی آر به کار گیری نمایید. که هم ارزان میباشد و هم از دید امنیتی و قضایی قابل پیگیری میباشد.

قدم دوم: فروش تولید ها در تارنما
برای فروش تولیدها و کالاها در وبسایت وردپرسی یک افزونه به اسم ووکامرس نصب میکنید. این افزونه تماماً بدون‌پول میباشد و قابلیت هرگونه خرید و فروشی را میسر نموده است. اما شیوه‌ها و شیوه های دیگری نیز برای فروش وجود دارااست که آن را می‌قدرت با یاری یک اپلیکیشن نویس پایین اینترنت انجام بخشید.

قدم سوم: درگاه پرداخت و لذت فروش محصول ها در وب
برای فروش تولید ها و اخذ مبلغ تراکنش می بایست یک اکانت داشته باشید. در وب و خریدهای اینترنتی ۲ نوع درگاه پرداخت وجود دارااست. در نوع نخستین مشتری هر پولی را واریز نماید بدون واسطه و در آن لحظه به اکانت شما واریز میشود. این نوع درگاه را درگاه بدون واسطه می‌گویند. برای اخذ چنین درگاهی بایستی از خزانه درخواست نمائید و موردنیاز میباشد خویش را به خزانه معرفی نمایید. نوع دوم درگاه پرداخت را درگاه پرداخت واسط میگویند. درین نوع از طریق پرداخت، مبلغ تراکنش در کیف پول مجازی شما و اکانت خدمت دهنده گردآوری می گردد. شما هر موقع خواستید میتوانید از خدمت دهنده درخواست واریز نمائید. زمانی او‌لین پیشنهاد را میگیرید و مشتری‌ها به اکانت شما پول واریز می‌نمایند. جدید وارد دنیای جدیدی در کسب و عمل و تجارت می شوید. ممکن میباشد کل استراتژی‌های خویش را تغییر تحول دهید و یا این که به عبارتی خط مش را ادامه دهید.

هشدار برای کسانی که قصد دارا هستند کسب درآمد با ساخت وب سایت را استارت نمایند
در بازار پباده سازی نرم افزار و وبسایت، کمپانی‌ها و گروه‌هایی میباشند که سی‌ام اس خودشان را به مشتری‌ها ارائه می‌نمایند. این نوع سی‌ام اس ها در مقابل سی‌ام اس قدرتمندی مثل وردپرس باخت خورده می‌باشند. درصورتی که می خواهید کسب و عمل موفقی داشته باشید مطلقاً این نکته‌ها را در لحاظ بگیرید.

بازاریابی و فروش
بازاریابی و فروش محصول ها در تارنما یکی از دیگر از موضوعات جالب کسب و عمل الکترونیک میباشد. چالشی که برای فروشگاه‌های فیزیکی سطح شهر مطرح کردیم در قبال معضل بازاریابی و فروش در سایت خیلی ناچیز میباشد. ما در هفته آینده در رابطه طرز‌های بازاریابی و فروش در سایت نوشته‌ی علمی‌ی جامعه مهیا می کنیم. شما برای قرائت آن مقاله در مجله ما عضو گردید.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 552 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 23:11

ضرورت دنیای امروز ورود به کسب و کارهای آنلاین


ضرورت دنیای امروز ورود به کسب و شغل های آنلاین
ضرورت دنیای امروز ورود به کسب و شغل های آنلاین

امروزه طراحی سایت در مشهد  و ورود به دنیای آنلاین، برای داشتن یک کسب و عمل برنده در دنیای پر‌از سرعت و رقابت و تکنولوژی یک ضرورت و نیاز میباشد. رکن اساسی یک تجارت چیره، اینترنت­وبسایت آن میباشد. اینترنت­ وبسایت ما میتواند تحت عنوان شعبه‌ی مرکزی در دنیای آنلاین معرف سرویس ها و تولیدات و مارک ما باشد و امداد شایانی برای بسط فعالیت ما باشد. براین اساس گزینش صحیح و طراحی وب ماهر درخور و مطلوب شأن مارک ما اهمیت متعددی دارااست،درین نوشته‌ی‌علمی شمارا با ضرورت ورود به کسب و شغل های آنلاین آشنا خوا‌هیم کرد.


برخی از عارضه ها ورود به دنیای آنلاین :
کسب و عمل آنلاین - ورود به دنیای آنلاین

۱-ساخت و ساز کسب­‌وکار آنلاین موجب دسترسی دائمی و سوای تعطیلی یوزرها به ما شود.
با ساخت سایت فروشگاهی مطلوب و درخور کسب­‌وکار خویش، قادر خواهیم بود یک شعبه‌ی که در مجموع ساعتها شبانه و روز در اکنون کار میباشد از کمپانی و دکان خویش ساخت کنیم و بدین شکل برای معرفی یا این که فروش سرویس ها خویش میتوانیم مدام و سوای در لحاظ دریافت کردن دوران و جای و تولید محدودیت در دسترس کلیه یوزرها خویش باشیم.

سفارش اینترنت سر: اهمیت ساخت سایت برای یک کسب و عمل

۲-ساخت‌و‌ساز کسب‌و فعالیت آنلاین به معرفی بهتر و بی نقص­‌خیس تولیدها و سرویس ها ما امداد می‌نماید.

با فعال‌سازی سایت برای کسب‌و عمل خویش می توانیم به راحتی کلیه سرویس ها و تولید ها خویش را با جزئیات بدون نقص­‌خیس و قابلیت و امکان مقایسه با تولیدات شبیه بازار و اعلام تفاوت‌ها و مزیت‌های جنس و سرویس ها خویش داشته باشیم تا علاوه بر معرفی بدون نقص محصول ها و سرویس ها خویش، تصمیم گیری و خرید را برای مشتریان خویش شل­‌خیس کنیم.

۳-بازاریابی بهتر و دست یافتن به مشتریان بالقوه از مزایای ساخت و ساز کسب و عمل آنلاین میباشد.
با داشتن یک وب سایت مطلوب به راحتی میتوانیم با به کارگیری از تبلیغات هوشمندانه و متمرکز در دنیای آنلاین، مارک و کسب و عمل خویش را معرفی کنیم و از استراتژی‌های نامحدود بازاریابی آنلاین به کارگیری کنیم و بدین ترتیب با تبلیغات بر روی بازار غرض مشخص و معلوم به مشتریان بالقوه خویش دست یابیم.

۴-ورود به دنیای آنلاین موجب یک گسترش‌ی وسیع با سرمایه‌ی معدود در فعالیت ما شود.
با دقت به هزینه‌های سرسام‌ آور اجاره دفتر ها و دکان‌ها و حقوق و دستمزد نیروهای عمل و دردسر‌های مدیر، صرف هزینه‌ی پباده سازی، محافظت و رئیس یک وبسایت به مراتب بسیارکمتر از تولید شعبه‌ی فیزیکی از مارک ما، خواهد بود در حالی که داشتن یک اینترنت‌وبسایت مطلوب همچون یک محل کار مرکزی کسب وکار مارا سوای محدودیت‌های جعرافیای معرفی خواهد کرد. به حافظه داشته باشیم که فعال‌سازی کسب­ وکار آنلاین و طراحی وب سایت ریسپانسیو برای بیزینس‌مان خیر صرفا هزینه وجود ندارد بلکه سپرده گذاری هوشمندانه‌ای در راستای رونق کسب و کارمان خواهد بود.

۵-با ورود به دنیای آنلاین به رونق کسب و فعالیت خویش سرعت ببخشیم و در غایت به فروش بیشتر برسیم.
با دقت به اینکه خریدها از دکان‌های آنلاین خیلی سریع­‌خیس و بی آلایش‌خیس شکل می گیرد، امروزه مشتریان مالامال مشغله‌ به جهت وقت معدود، خریدهای اینترنتی را به مکان صرف مقطع زیاد در ترافیک و آلودگی شهر و گشت و گذار در فروشگاه‌ها برای جستن مال موردنیاز خویش، ترجیح میدهند و در صورتیکه که دکان و کمپانی ما هنوز سایتی برای فروش سرویس ها و تولید ها به طور آنلاین ندارد، تعداد متعددی از مشتریان خویش را از دست می دهد.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 457 تاريخ : دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت: 19:49

بازار کار و درآمد طراحی سایت در ایران چگونه است؟

با  طراحی سایت در مشهد دقت به رویش روزافزون تکنولوژی و تغییراتی که در ماههای قبل ساخت‌و‌ساز گردیده اکثر کسب و شغل های نو و سنتی عشق بیشتری به حضور در فضای آنلاین پیدا کردند و بازار کسب و شغل های آنلاین به ظاهر مالامال رونق خیس و جالب خیس و در عین حالا کارآمدتر شده‌است.

به نقل از ایسنا، بنابراعلام وبزی، در امتداد این تغییرات اشخاص به شغل ها مربوط به کامپیوتر و طراحی وب عشق مند خیس گردیده اند.

حالا در صورتی‌که شما هم عشق و علاقه مند به ورود به بازار عمل ساخت وب سایت می‌باشید و این مجال کاری را شعور نموده اید درین متن نکات جذاب و مهمی برایتان داریم.

۱. در صورتیکه با یک‌سری گویش اپ نویسی شناخت دارید که در دانشکده و یا این که عصر های آموزشی، فراگیری چشم اید و میخواهید وارد بازار فعالیت ساخت سایت گردید اما سوابق کاری برای استخدام شدن در یک کمپانی ساخت سایت را ندارید.

۲. درصورتی که در کدنویسی مهارت ندارید اما به واسطه ی بضاعت و توان بصری و ذوق نیکی که دارید عشق و علاقه مند به ورود در حوزه طراحی وب می‌باشید.

۳. حتی در حالتی‌که در یک کمپانی طراحی وب درگیر به فعالیت می‌باشید ولی از درآمد کامندی رضایت ندارید و دنبال ارتقاء درآمد خویش می باشید.

۴. و یا این که در حالتی که در ادامه روشی برای کسب درآمد میباشید البته تخصص و مهارت بالایی ندارید و می‌خواهید از روشی بی آلایش و آپ تو دیت درآمد داشته باشید.

برای شما پیشنهادی بسیار جالب داریم که می‌توانید فارغ از داشتن تخصص و سرمایه و سوابق عمل از روشی عالی و معمولی درآمد میلیونی کسب نمائید.

پس یار و همدم ما باشید تا هم با بازار فعالیت و درآمد طراحی وب سایت بیشتر آشنا گردید و هم با توصیه جالب ما درآمدزایی خویش را از همین امروز آغاز فرمائید.

با اعتنا به اینکه در زمان ای هستیم که تب و تاب فعال سازی کسب و شغل های آنلاین بسیار بالاست و در هر ثانیه و هر لحظه اشخاص متعددی در اندیشه ورود به فضای آنلاین میباشند، می اقتدار اعلام‌کرد که بازار طراحی وب بسیار داغ و مالامال رونق میباشد و برخی مشاهده میشود کمپانی‌های ساخت سایت درآمدهای میلیاردی دارا هستند.

. خیلی از اشخاصی که قبلا به طرز سنتی عمل می کردند، اکنون برای توسعه و گسترش کسب و فعالیت خویش تصمیم دارا‌هستند که یک تارنما پباده سازی نمایند تا دیگر محدود به یک شهر و حیطه و محل معاش خویش نباشند و بتوانند با سایتشان در همه شهرها عمل خویش را تبلیغ نمایند و جذب مشتری نمایند.

. و همچنین عده ای که بتازگی کسب و فعالیت یا این که شروع آپ خویش را فعال سازی کرده اند و تمایل به فعال‌سازی وبسایت و ورود به فضای آنلاین را دارا‌هستند.

. فروشگاهها و پیج های اینستاگرامی که برای مدیر بهتر پروسه کاری و موجودی انبار کالاهای خویش و تثبیت پیشنهاد ها و ایجاد محتوا و تبلیغات وب سایت و مانور دادن روی گفت و گو داغ بهینه سازی تمایل به داشتن تارنما دارا هستند.

کلیه اینها بازار غرض ساخت وب سایت را تشکیل می دهند که بسیار پهناور و وسوسه کننده میباشد.

جذاب میباشد بدانید که روزمره هزاران توشه کلماتی به عنوان مثال: طراحی وب، کمپانی طراحی وب سایت و ... در گوگل سرچ میشود که‌این هم نشان دهنده ی تعداد عده ای میباشد که در جستجوی کمپانی یا این که شخص مطلوب برای فعال سازی تارنما خویش میباشند.

تمامی خواستار داشتن وب سایت میباشند تا از این قافله عقب نمانند و بتوانند با یک شبکه ارتباطی، ماهر خیس و هوشمندانه خیس عمل نمایند و سهم خویش را از این بازار ارتقاء دهند.

حالا متوجه شدیم که تقاضای بالایی برای این قضیه وجود داراست وحتی هر روز هم بیشتر می شود پس شما هم می‌توانید از این بازار میلیاردی درآمد و سهم خویش را داشته باشید.

به این دلیل که خیر؟

تعرفه های ساخت وب سایت معلوم و واضح وجود ندارد و هر تیم و شخصی ممکن میباشد ارزش متفاوتی را برای پباده سازی نظر نماید و در‌این فی مابین حتی گاها به تفاوت فاحش قیمتی هم برمی‌خوریم.

به عنوان مثال ممکن میباشد برای پباده سازی یک وب سایت یک فریلنسر ۴میلیون تومان ارزش بدهد و یک کمپانی ساخت وب سایت ۳۸میلیون تومان !

(همینقدر نا مفهوم و بی مبنا و مبنا!)

نوع نرخ‌گذاري تماما بستگی به سوابق کاری و استراتژی آن شخص یا این که تیم دارااست و بسیار گوناگون میباشد!

یک طراح وبسایت برای اینکه وارد این حوزه کاری گردد و تجربه کسب نماید می بایست در آغاز برای آغاز فعالیت خویش، در یک کمپانی ساخت سایت عمل نماید تا با انجام پروژه های متفاوت تجربه و مهارت مورد نیاز را به دست آورد تا بتواند غیروابسته هم کار نماید.

. دستمزد یک طراح وب سایت در موسسات در میان ۲ تا ۱۰ میلیون تومان میباشد.

ولی در‌حالتی که شما مایل باشید که بصورت فریلنسری کار فرمائید مطلقا وضعیت درآمدی بهتری خواهید داشت.

هرچند که نداشتن مثال عمل برای جذب مشتری در اولِ دستور از مطرح ترین مسائل شما خواهد بود البته نگران نباشید (:

میتوانید یکسری مثال تارنما پباده سازی فرمایید و نشانی آن‌ها را برای مشتریان خویش ارسال نمائید تا در آستانه فعالیت مشکلی جهت جذب مشتری نداشته باشید و اما می توانید از روشهای تبلیغاتی هم استعمال فرمایید.

در‌حالتی که بطور بدون شوخی می‌خواهید وارد حوزه طراحی وب گردید و حتی در صورتی علم نرم‌افزار نویسی هم ندارید با وبسایت ساز وبزی می‌توانید به درآمدهای بالا برسید.

شما می توانید از همگی امکاناتی که درون وبزی وجود دارااست در فعال سازی وبسایت مشتریانتان به کار گیری فرمائید، امکاناتی که فعالیت کردن با وبزی را برای شما بسیار جالب و هیجان آور میکند.

مرجع مقالات رسمی طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت در مشهد, نویسنده : علی پور web01 بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت: 23:13